Lai gan mūsdienās uzņēmumus mēdz pārņemt vēlme pilnībā pāriet uz digitālo komunikāciju ar auditoriju, jāņem vērā, ka tradicionālās reklāmas mārketinga formas nereti mēdz būt efektīvākas par digitālajām.
Digitālajām reklāmām patērētājs lielākoties nevelta vairāk par 15 sekundēm savas uzmanības, ja vispār tā tiek apskatīta.
Ar lielformāta drukas palīdzību reklāma būs daudz pamanāmāka un atmiņā paliekoša, īpaši tad, ja tās dizains būs pēc iespējas radošāks un atraktīvāks, ko palīdzēs sasniegt profesionāli dizaineri, kas sagatavos dizaina maketu drukai.
Tomēr jābūt uzmanīgiem izvēloties drukas pakalpojumu sniedzēju, jo sniegtajam pakalpojumam jābūt kvalitatīvam, lai tas spētu būt efektīvs. Noteikti nekļūdīsieties, izvēloties drukas uzņēmumu ar vairāku gadu pieredzi pakalpojumu sniegšanā.
Lai arī kāds būtu iecerētais materiāla mērķis, lielformāta druka nodrošinās tā izturību, kā arī plašu ekspozīcijas laukumu, kas ļaus vēstījumam piesaistīt vairāk uzmanības, izcelties un tikt vieglāk nolasītam.